Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. MS Word - Tabele
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Poznasz zasady przygotowywania tabel i określania ich właściwości.
Jak wstawiać funkcje w tabelach MS Word?
Jak kopiować tabele z Excela do Worda?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników biur obsługi klienta,
asystentów,
osób pracujących z dokumentacją,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
14:00 Omówienie podstaw wstawiania tabel
14:15 Tworzenie przykładowych tabel
14:45 Wstawianie funkcji do tabel w MS Word
15:15 Tabela na tekst, tekst na tabelę
15:30 Kopiowanie tabel MS Excela z połączeniem
16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 31 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: MS Word - Tabele | PFP
PROWADZĄCA
Edyta Łaczinian
EDYCJA EDYTA IRENA ŁACZINIAN
Prowadzę szkolenia od 1995 roku. Przez te lata przeprowadziłam wiele szkoleń wdrażającymi uczestników w tajniki pracy przy komputerze, pokazując, że nie jest to trudne i każdy może się nauczyć. W przyjaznej atmosferze spotkań on-line zachęcam do zapoznania się z możliwościami, jakie daje oprogramowanie MS Office. Poznaj moc słowa tworząc przejrzyste dokumenty w MS Word, zaprezentuję Ci triki, kombinacje klawiszy i przedstawię jak tworzyć ciekawe dokumenty.
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
W dokumentach MS Word często informacje należy przedstawić w tabelce. Jeśli potrzebujesz porad, jak to zrobić najlepiej, jakich trików użyć aby przyspieszyć pracę z tabelami zapraszam na szkolenie "MS Word - Tabele".
Programista, webdeveloper i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem. Instruktor programowania i informatyki w projektach aktywizacyjnych i podnoszących kwalifikację, finansowanych przez urzędy pracy i Unię Europejską we współpracy m.in. z firmami Notebook Masters i Nobleprog. W kursach i szkoleniach brały udział zarówno osoby początkujące jak i doświadczeni programiści. Nauczyciel kierunków technicznych - informatycznych w Zespole Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Szczecinie. Współautor egzaminu certyfikującego Python Data Science PCAD dla Python Institute.
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Na szkoleniu zapoznasz się z podstawami grafiki rastrowej.
Jestem absolwentką najbardziej prestiżowego kursu dla twórców mobile video w Polsce - kursu "Mobile Video PRO" realizowanego przez Natalię Sheveleva (@nataliastory). Od po ponad dwóch lat aktywnie działam w mediach społecznościowych. Ciągle poszerzam swoją wiedzę z zakresu: video, montażu, rozwoju marki osobistej, sprzedaży, Instagrama, reklam Facebook ADS, produktów cyfrowych. Uczę się i szkolę od najlepszych praktyków w Polsce m.in.: Natalii Sheveleva, Agaty Koman, Adriana Kołodzieja, Izabeli Makosz, Szymona Mierzwy, Agaty Łobody, Pauli Balickiej-Zańczak. Od roku jestem również mendżerem w agencji marketingowej. Na co dzień pracuję wspierając rozwój biznesów i marek osobistych w mediach społecznościowych. Tworzę angażujące treści i nowe trendy w mobie video. Wymyślam, nagrywam i montuje video: wizerunkowe, produktowe, reklamy oraz backstage'u pracy czy eventów. Uczę jak za pomocą mediów społecznościowych efektywnie pokazać profil swojej działalności. Jak zbudować profil, który będzie jasno informował co i dla kogo robisz, w czym i komu pomagasz. Zapisz się na moje szkolenia i rusz z kopyta w świat instagram video.
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Każdego dnia, w każdej chwili ktoś gdzieś, nagrywa video. To już się nie cofnie. Nie ma lepszego momentu na rozpoczęcie nagrywania jak TERAZ.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.PowerPoint - twórz animacje które przykuwają wzrok odbiorców
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Czym są animacje? Co odróżnia je od przejść?
Jak dodawać animacje do wybranych obiektów?
Jakie znamy rodzaje animacji?
Jak dodać wiele animacji do jednego obiektu?
Jaka powinna być kolejność animacji?
Jakie są dobre i złe praktyki używania przejść i animacji?
Jak dobrać odpowiednią animację do typu prezentowanej informacji?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników działów handlowych,
pracowników działów personalnych,
pracowników sekretariatów,
wirutalnych asystentek,
pracowników e-commerce,
pracowników działów obsługi klienta,
planerów produkcji,
wszystkich osób przygotowujących cenniki,
osób rozliczających transakcje lub czas pracy w obrębie firmy,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
AGENDA SZKOLENIA
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Przejścia vs animacje - Czy to to samo?
09:15 Podstawy pracy z animacjami
09:45 Podstawy pracy z przejściami
10:00 Twoja pierwsza prezentacja ze efektem WOW
10:30 Jak wybrać odpowiednią animację lub przejścia do typu informacji?
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCY
Bartłomiej Samel
OGARNIJ KOMÓRKI
Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Microsoft PowerPoint to najpopularniejszy program do tworzenia prezentacji multimedialnych. Na przestrzeni lat znacząco się zmienił i rozrósł, lecz jego podstawowe zadanie wciąż jest takie samo. PowerPoint ma za zadanie ułatwić użytkownikowi stworzenie czytelnej, przejrzystej i zrozumiałej dla każdego prezentacji. Zamiast prezentować informacje w formie wyeksportowanego do PDFa dokumentu tekstowego z Worda- warto poświęcić trochę czasu i przygotować prezentację, która zawierać będzie dynamiczne przejścia. Zapraszam na pierwsze, testowe spotkanie z PowerPointem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący
Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Praca na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jaki rodzaj pracy możesz podjąć na urlopach związanych z rodzicielstwem? W jakim wymiarze?
Czy działalność gospodarcza na urlopach związanych z rodzicielstwem jest dopuszczalna?
Jakie składki na ubezpieczenie będziesz opłacać pracując/prowadząc działalność na urlopach związanych z rodzicielstwem?
Poznasz zasady łączenia pracy z urlopem rodzicielskim u swojego pracodawcy (wymiar, wpływ na zasiłek i urlop).
Czy podjęcie pracy na urlopach ma wpływ na prawo do zasiłku macierzyńskiego?
Co oznacza "osobiste sprawowanie opieki nad dzieckiem" w kontekście pracy na urlopie wychowawczym?
Poznasz orzeczenia sądów oraz stanowisko ZUS i PIP.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
kobiet w ciąży,
kobiet planujących ciążę,
kobiet planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
rodziców na urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych,
rodziców - pracowników,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Praca na urlopie macierzyńskim (rodzaj, wymiar, wpływ na zasiłek macierzyński)
09:30 Praca na urlopie rodzicielskim (omówienie pracy u swojego pracodawcy oraz u innego pracodawcy)
10:00 Praca na urlopie wychowawczym (rodzaj, wymiar, sankcje za trwałe zaprzestanie sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem, zbieg tytułów do ubezpieczenia społecznego)
10:30 Działalność gospodarcza na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym (zbieg tytułów do ubezpieczenia społ.)
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Przebywanie na urlopach związanych z rodzicielstwem nie musi oznaczać przerwy w życiu zawodowym. W tym okresie możesz podjąć pracę lub przetestować sposób na biznes. Poznaj zasady wykonywania pracy lub działalności gospodarczej podczas urlopu macierzyńskiego, rodzicielskiego oraz wychowawczego.
Prowadzący
Daria Gałenżeska
PROSTY PARAGRAF Daria Gałenżeska
Jestem prawnikiem i na co dzień udzielam konsultacji prawnych z zakresu prawa pracy. Doradzam jak skutecznie korzystać ze swoich praw w pracy, by łatwiej godzić obowiązki zawodowe i rodzicielskie. Pomagam także zaplanować pod kątem prawnym: ciążę, urlopy oraz powrót do pracy po urlopach związanych z rodzicielstwem. W styczniu 2021 r. stworzyłam blog prostyparagraf.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu prawa pracy - piszę prosto, bez cytowania przepisów, ale zawsze z podstawą prawną i praktycznymi przykładami. Jestem jednym z moderatorów grupy na Facebooku: "Mama w pracy - pytania i odpowiedzi", która aktualnie ma 23 tys. uczestników. Działam także w mediach społecznościowych, gdzie publikuję posty z zakresu prawa pracy, informuję o zmianach w prawie pracy oraz udostępniam najnowsze komunikaty ze stron ZUS czy Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Współpracuję z Fundacją "Rodzic w mieście" i jestem partnerem projektu "Pracuję i wychowuję" - udzielam konsultacji w ramach bezpłatnej poradni prawnej dla pracujących rodziców. Łączę wiedzę teoretyczną z praktyką - przez 12 lat pracowałam na etacie i w tym czasie dwukrotnie zostałam mamą (mam dwie córki: Emilię i Natalię). Dlatego z własnego doświadczenia wiem z jakimi problemami na co dzień spotykają się pracujący rodzice.
Rekruterka i konsultantka kariery, która w swoim życiu przejrzała już setki tysięcy CV i przeprowadziła tysiące rozmów kwalifikacyjnych. Na Instagramie i Tik Toku, jako Zrekrutowana, uczy młodych ludzi jak wejść na rynek pracy i nie zwariować. Analizuje CV, przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych i tłumaczy co robić, by wreszcie zdobyć wymarzone zatrudnienie. Jej celem jest, by "każdy pracował w miejscu, które wywołuje uśmiech na jego twarzy"!
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Chcesz zmienić pracę... na zupełnie inną? To oznacza tylko jedno - zaczynasz proces przebranżowienia! Nic się nie martw - przeprowadzę Cię przez to. Podczas najbliższego szkolenia pokażę Ci co zrobić, żeby uniknąć błędów popełnianych przez wiele osób na początku zmiany branży, a przede wszystkim - jak wykorzystać to, co już masz, żeby wyróżnić się w CV!
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej izby Doraców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie.
Poznań Biznes Partner oraz firma Kolinko Legal zapraszają migrantki i migrantów z Ukrainy na bezpłatne szkolenie online pt. Rozwój Marki Online: Najlepsze Praktyki w Social Mediach (ukr. Розвиток бренду онлайн: Найкращі практики в соціальних медіа)
Termin: 22 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00
Program szkolenia (poniżej w j. ukraińskim):
1. Dlaczego Social Media są ważne dla rozwoju marki online
Analiza roli social media w dzisiejszym krajobrazie marketingowym
Przegląd korzyści płynących z aktywności w social mediach dla firm i marek
2. Najlepsze praktyki w budowaniu marki online
Tworzenie spójnego wizerunku marki na różnych platformach
Strategie budowania zaangażowania i interakcji z publicznością
Wybór odpowiednich platform social media dla Twojej marki
3. Efektywne narzędzia i strategie
Przegląd narzędzi do zarządzania social media i planowania treści
Omówienie strategii content marketingowych
Analiza metryk i monitorowanie efektywności działań w social mediach
Poznań Biznes Partner oraz Wydział Prawny Urzędu Miasta Poznania serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie online pn. Zmiany w prawie pracy w 2024 r.
Termin: 21 maja 2024 r. w godz. 09:00-12:00
1.Podsumowanie najważniejszych zmian w prawie pracy w 2023 r.
2.Zmiany w prawie pracy w 2024 r., w tym m.in.:
a)zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę i stawki godzinowej;
b)dofinansowanie do szkieł kontaktowych i zmiany w wyposażeniu stanowiska pracy;
c)zmiany w emeryturach pomostowych;
d)nowe wymogi dla osób pracujących z dziećmi (tzw. ustawa Kamilka);
e)przedłużona ochrona czasowa obywateli Ukrainy;
f)zmiany w służbie cywilnej;
g)zmiany w zakresie ochrony pracowników przed wypowiedzeniem;
h)zmiany w zakresie opłat sądowych w sprawach pracowniczych.
3.Planowane zmiany w prawie pracy w 2024 r., kluczowe projekty ustaw, w tym zmiany wynikające z prawa unijnego oraz stan prac nad projektem ustawy o ochronie sygnalistów.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych?
Ile części powinny liczyć akta osobowe?
Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
Jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej?
Jak powinno przebiegać wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy?
Jaka nowa dokumentacja jest wymagana w aktach osobowych po zmianie przepisów?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników działów kadr,
pracowników działów HR,
pracowników przedsiębiorstw,
pracowników biur księgowo-kadrowych,
przedsiębiorców działających w różnych branżach,
wszystkich osób zaineresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych? - z uwzględnieniem ostatnich zmian w przepisach. Ile części powinny liczyć akta osobowe?
11:45 Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
12:00 Gdzie i jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
12:15 Nowa dokumentacja w aktach osobowych po zmianie przepisów. Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
12:30 Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej? Kontynuacja dokumentacji pracowniczej w przypadku ponownego zatrudnienia pracownika
12:45 Wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Maja Grzegorczyk
KANCELARIA PRAWNA MAJA GRZEGORCZYK
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer i serwisu prawniczego LEX. Doradza podmiotom polskim i zagranicznym także w obszarze ochrony tajemnic przedsiębiorstwa, prawa gospodarczego, umów w obrocie gospodarczym, sukcesji i optymalizacji prowadzonej działalności, wdrożeń procedur compliance. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemów bezpieczeństwa informacji PN-ISO/IEC 27001. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Autorka i prelegent popularnych szkoleń prawniczych dedykowanych dla biznesu, podczas których w ciekawy i przystępny sposób oswaja zawiłości aktów prawnych. Prywatnie, zapalona triathlonistka.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Zmiany przepisów zawsze generują obowiązki po stronie pracodawców oraz zleceniodawców, a przede wszystkim konieczność wdrożenia i poprawnego stosowania nowych regulacji. Ostatnie zmiany przepisów Kodeksu pracy przyniosły także liczne zmiany dotyczące zarówno zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych pracowników, ale też zasad sporządzania świadectwa pracy, a przede wszystkim wygenerowały mnóstwo zupełnie nowych wniosków / oświadczeń. czy informacji kierowanych do pracownika. O wszystkich najważniejszych zmianach w tym obszarze, o tym jak prawidłowo prowadzić dokumentację pracowniczą w 2024 r., jakich dokumentów w niej nie umieszczać porozmawiamy podczas szkolenia. Jak zawsze solidna i przystępna dawka wiedzy.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Szukanie pracy na LinkedIn
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn? Na co zwrócić szczególną uwagę poszukując pracy?
Jak wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy?
Jakie strategie poszukiwania pracy na LinkedIn możesz zastosować?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
osób, które chcą wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy,
wszystkich osób, które chcą założyć profil na LinkedIn i wykorzystać go do budowania marki i poszukiwania pracy,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
14:00 Jak zbudować profil na LinkedIn pod kątem nowej pracy i planowanych zmian zawodowych?
14:30 Jak rozwijać konto na LinkedIn, gdy chcesz zmienić pracę lub się przebranżowić?
15:00 "Open to work", czy rekrutacja ukryta?
15:30 Jak poszukiwać pracy marzeń?
15:45 Strategie poszukiwania pracy
16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 20 maja 2024 r., godz. 14:00-16:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Szukanie pracy na LinkedIn
PROWADZĄCA
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. To właśnie na LinkedIn możesz znaleźć pracę lub "praca znajdzie Ciebie". Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując lub rozwijając swój profil. Poznasz sposoby, jak wykorzystać LinkedIn do poszukiwania pracy. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki i poszukiwania pracy. Przedstawię ci kilka aktywnych sposobów na poszukiwanie pracy na LinkedIn.
Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompetencji miękkich.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
W dzisiejszym świecie negocjacje są już powszechnym narzędziem poszukiwania porozumienia. Mamy z nimi do czynienia rozmawiając o cenie usługi lub produktu, o podwyżce, o warunkach prowadzenia projektu czy warunkach kontraktu jaki zamierzamy podpisać. Szkolenie pozwoli Ci poznać style negocjacji i podstawowe techniki negocjacyjne, dzięki czemu Twoje kolejne negocjacje będą przeprowadzone bardziej świadomie. Dzięki wiedzy dokonasz lepszych wyborów, a wybór właściwej techniki negocjacyjnej może pomóc Ci osiągnąć swój cel w negocjacjach.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.