Zanim przystąpisz do wypełnienia formularza

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi poszczególnych formularzy przed rozpoczęciem ich wypełniania.

Termin odbioru wtórników tablic rejestracyjnych

Informacje:

UWAGA! Wyszukiwarka obsługuje wnioski złożone WYŁĄCZNIE po 1 czerwca 2010.

Po wpisaniu numeru rejestracyjnego pojazdu wyszukiwarka wyświetli jeden z trzech komunikatów:

  1. TABLICE ZAMÓWIONE
  2. TABLICE DO ODBIORU
  3. TABLICE WYDANO

Po pokazaniu się komunikatu "TABLICE DO ODBIORU" prosimy o odbiór wtórników tablic rejestracyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych.

Dokumenty niezbędne do odbioru wtórnika tablic rejestracyjnych:

  • dowód osobisty właściciela pojazdu i upoważnienie od współwłaściciela/li
  • dowód rejestracyjny pojazdu
  • karta pojazdu (jeżeli była wydana)
  • dokument potwierdzający ważność polisy OC
  • tablica/tablice rejestracyjne, które pozostały

Godziny odbioru wtórników tablic rejestracyjnych:

  • poniedziałek 8.00-16.45
  • wtorek - piątek 7.45-15.15

Pytania można kierować pod numerem telefonu: (61) 878 40 36 lub (61) 646 33 44

Elektroniczna rezerwacja terminu wizyty w Urzędzie

Jak uzyskać informację:

W polu nr rejestracyjnego należy wpisać za pomocą jednego ciągu znaków numer rejestracyjny pojazdu (wielkość liter nie ma znaczenia). Uzupełnienie tego pola jest niezbędne do wyświetlenia się statusu sprawy.

Powiadomienie o zmianie statusu sprawy zostanie wysłane drogą SMSową na wpisany numer telefonu komórkowego (wypełnianie tego pola nie jest obowiązkowe).

Po wypełnieniu formularza proszę dokładnie upewnić się czy oba pola zostały prawidłowo uzupełnione. Pozwoli to państwu dokładnie ustalić status sprawy.